دسته‌ها

فراخوان بخش تئاتر دومین مراسم تئاتر و موسیقی علی معلم(تندیس حافظ)

فراخوان بخش تئاتر دومین مراسم تئاتر و موسیقی علی معلم(تندیس حافظ)

فراخوان بخش تئاتر دومین مراسم تئاتر و موسیقی علی معلم(تندیس حافظ) منتشر شد.

احسان حاجی پور دبیر بخش تئاتر دومین مراسم تئاتر و موسیقی علی معلم(تندیس حافظ) از انتشار فراخوان بخش تئاتر این مراسم خبر داد.
وی اعلام کرد در این دوره از مراسم نمایش های خیابانی به عنوان یک بخش مجزا و عکس و پوستر تئاتر در بخش بهترین دستاورد فنی به بخش های مختلف این رویداد فرهنگی و هنری افزوده شده اند.
در بخش تئاتر این مراسم آثاری که در بازه زمانی فروردین ۱۴۰۱ تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به روی صحنه رفته باشند مورد داوری قرار خواهند گرفت.
نمایش های صحنه ای، نمایش های خیابانی، نمایشنامه‌نویسی و استعداد تازه تئاتر ایران (نشان علی معلم) از بخش های مختلف دومین مراسم تئاتر و موسیقی علی معلم (نمایش حافظ) می باشند.
در این مراسم که در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد از میان شرکت کنندگان در این رویداد به بهترین کارگردان، بهترین نویسنده، بهترین بازیگر مرد و زن، بهترین نمایش خیابانی، بهترین دستاورد فنی و استعداد تازه تئاتر ایران تندیس حافظ و جوایزی تعلق خواهد گرفت.

متقاضیان برای مطالعه فراخوان و نحوه ثبت نام می توانند به وب سایت hafezawards.com مراجعه کنند.

نحوه ثبت نام آثار بخش تئاتر دومین مراسم تئاتر و موسیقی علی معلم

متقاضیان شرکت در این مراسم می‌بایست فرم مخصوص ثبت نام را که در وب سایت مراسم حافظ به آدرس www.hafezawards.com موجود است تکمیل کرده و از طریق ایمیل theater@hafezawards.com  به دبیرخانه مراسم ارسال کنند. پس از بررسی‌های لازم و ارائه کد رهگیری، روش ارسال آثار از طریق دبیرخانه به اطلاع متقاضی خواهد رسید.
متقاضیان حضور در بخش صحنه‌ای و خیابانی می‌بایست 3 نسخه از فیلم اثر خود را به صورت DVD و با فرمت MP4/H264 و یا MPEG2 و متقاضیان حضور در بخش نمایشنامه نویسی باید 3 نسخه از نمایشنامه به صورت چاپ شده( با فونت نازنین شماره14) و یا 3 نسخه از کتاب نمایشنامه را به دبیرخانه مراسم ارائه نمایند.
متقاضیان حضور در بخش پوستر و عکس می بایست فرم مخصوص ثبت نام را که در وب سایت مراسم حافظ به آدرس www.hafezawards.com موجود است تکمیل کرده و فایل آثار خود را از طریق ایمیل theater@hafezawards.com  به دبیرخانه مراسم ارسال کنند.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص روش ارائه آثار می‌توانید با شماره تلفن 021۲۲۸۸۵۴۰۰ تماس حاصل کنید.
گاه شمار برگزاری مراسم
آغاز فرآیند ثبت نام از متقاضیان حضور در مراسم: 30 دی ماه 1402
آخرین مهلت ارسال فرم مخصوص ثبت نام در مراسم از طریق ایمیل: 15 بهمن ماه 1402
آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مراسم: 15 بهمن ماه 1402
اعلام نامزدهای هر بخش: اسفند ماه1402
برگزاری مراسم: اسفند ماه 1402

دانلود فرم ثبت نام در بخش تئاتر